Saturday, December 27, 2008

AKU YANG KAU PANGGIL SAYANG

Aku Yang Kau Panggil Sayang

Aku Yg Kau Panggil Sayang

Ingin Menghampiri Masa-Masa Silam

Engkau Yg Ku Panggil Sayang

Pernah Meneroka Hati Ini

Detik Kemanisan Pun Berlalu

Kemanakah Janjimu Yg Suci

Aku Yg Kau Panggil Sayang

Inginku Mengutip Sisa-Sisa Cinta

Engkau Yg Ku Panggil Sayang

Menapak Kehala Persimpangan

Tanpa Meninggalkan Kata-Kata

Bila Kaukan Kembali Lagi

Korus:

Seraut Wajah Sering Ku Usap

Dalam Mimpi Kita Pun Bersenda

Siangku Menyebutmu Dimalam Sunyi

Ku Digoda Rindu...Oh...

Aku Yg Kau Panggil Sayang

Dalam Kegelapan Ku Mencari Kasih

Engkau Yg Ku Panggil Sayang

Mungkin Kali Ini Kehilangan

Berikan Daku Saat Terakhir

Mengusap Muka Mu Oh Sayang

-Solo-Ulang Korus & Rangkap 3


Lagu nie byk kenangan dgn adik angkat ku bernama daus...bila dgr lagu nie mesti teringat kisah2 lama....anyway cik daus u still in my heart....



No comments:

Post a Comment